Dacia se reinventează. Cum arată sigla acum și când vor putea clienții să comande vehiculele cu noua identitate vizuală

Dacia se reinventează. Cum arată sigla acum și când vor putea clienții să comande vehiculele cu noua identitate vizuală
Dacia face modificări la nivelul identității vizuale. Sursa: Facebook/Dacia

Dacia continuă să facă modificări la nivelul identității de marcă. Astfel, începând cu săptămâna viitoare, autoturismele vor avea un nou logo, fiind cea de-a 7-a modificare de siglă făcută în cele aproape cinci decenii şi jumătate de existenţă.

Sigla este intitulată Dacia Link, care reprezintă o îmbinare între literele D și C: „aceasta simbolizează relația puternică și de încredere dintre Dacia și clienții săi”, se arată pe site-ul companiei.

Dacia, schimbări la nivelul identității vizuale

Sigla Dacia Link se va găsi pe toate modelele mărcii şi va fi vizibilă de la distanţă, pentru că va fi prezentă inclusiv pe jante.

Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „gri megalit”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster, potrivit unui comunicat emis de companie.

„Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre – simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambiţiilor sale”, a declarat Denis Le Vot, Director General Dacia.

O schimbare simultană pe toate modelele

Introducerea noii identități de marcă are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând cu data de 16 iunie, clienţii vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală.

Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.

„Introducerea noii identităţi vizuale este un succes de coordonare pentru echipele noastre. Datorită contribuţiei tuturor meseriilor, Dacia se înnoieşte păstrându-şi în acelaşi timp ADN-ul. Această evoluţie ne permite să demonstrăm că vehiculele noastre pot fi „cool”, oferind totodată ceea ce este esenţial pentru clienţi”, a declarat Lionel Jaillet, Director Performanţă Produs Dacia

Urmăriți B1TV.ro și pe