Auchan, răspuns pentru Marian Godină după criticile adresate magazinului: „Cel mai probabil, nu ați fost suficient de bine informat”

Auchan, răspuns pentru Marian Godină după criticile adresate magazinului: „Cel mai probabil, nu ați fost suficient de bine informat”
Foto: Pixabay

Marian Godină a anunțat că reprezentanții Auchan i-au transmis un răspuns la criticile pe care le adusese magazinului cu privire la implementarea noului sistem de case de marcat.

Auchan, răspuns pentru Marian Godină

Auchan susține că toți casierii „sunt în continuare angajați și prezenți în magazin”.

„Stimate domnule Godină,

Vă mulțumim că sunteți clientul nostru.

Ca urmare a mesajului dvs. din social media, dorim să vă oferim următoarele precizări, pe care să le preluați ca și punct de vedere Auchan în cadrul postării dvs. Informațiile de mai jos aduc clarificări unor afirmații ale dvs. pentru care, cel mai probabil, nu ați fost suficient de bine informat.

Toți colegii noștri casieri sunt în continuare angajați și prezenți în magazin, disponibili să ofere suport în scanarea produselor. Odată cu implementarea noului sistem de case, meseria de casier evoluează de la activități de rutină tehnică către activități de relaționare, acompaniere și consiliere clienți. Astfel, colegii noștri din zona caselor rămân la dispoziția oricărui client care are nevoie de ajutorul lor și nicio persoană nu a fost disponibilizată.

Ca urmare a unui amplu proces de modernizare a liniei caselor de marcat, o parte dintre magazinele noastre oferă acum clienților o soluție eficientă prin care toate casele de marcat sunt deschise permanent. Evitarea formării de cozi și reducerea timpului petrecut la casă sunt beneficiile principale pe care le oferim clienților noștri.

Vă mulțumim,

Echipa Auchan”, se arată în răspunsul Auchan, potrivit postării lu Marian Godină.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`