Care a fost valoarea medie a unei comenzi de Black Friday, la Emag / Primele concluzii și topul celor mai vândute produse

Care a fost valoarea medie a unei comenzi de Black Friday, la Emag / Primele concluzii și topul celor mai vândute produse

Vineri, 11 noiembrie, a fost ziua marilor reduceri în România, sărbtorindu-se Black Friday. Cel mai mare retailer online din țară, eMAG, a publicat primele date aferente vânzărilor reușite cu o zi în urmă, notează ziare.com.

Potrivit datelor oficiale, clienții au comandat de Black Friday la eMAG produse cu o valoare totală de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult față de ediția din anul precedent, 2021.

Peste 500.000 de clienți au cumpărat, în total, aproximativ 2,2 milioane de produse, număr aproximativ egal cu cel din 2021.

„Numărul celor care au folosit opțiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.

Oamenii au pus mai multe produse în coșul de cumpărături, iar fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea de 1.170 de lei.

Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării și articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă și articole pentru casă sau electronice și electrocasnice.

Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG”, arată compania.

Care sunt concluziile după Black Friday la eMAG în 2022

  • Plata în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, 90% dintre plățile în rate fiind efectuate direct din contul eMAG/Wallet.
  • Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru plata a 63,2% dintre comenzi, confirmând faptul că oamenii preferă să folosească o metodă simplă și sigură de plată.
  • Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
  • În premieră de Black Friday, orașul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităților după valoarea medie a comenzii per client, urmat de București, Iași și Constanța.
  • Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulțumită productivității crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joița.
  • 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
  • Black Friday arată și în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopți de cazare, 9 automobile, dar și 35,2 de tone de carne de porc.

Topul categoriilor vândute de Black Friday

  • Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
  • Jucării și articole pentru copii: 364.139
  • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772
  • Mobilier și produse pentru casă: 204.135
  • Electrocasnice mari și mici: 165.194
  • Bricolaj, grădină și auto: 142.544
  • Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
  • Televizoare, audio- video, gaming, cărți: 119.159
  • Fashion și sport: 102.801.
Urmăriți B1TV.ro și pe
`