Un tânăr din Cluj-Napoca își dorește să fie șofer de ridesharing și a adresat o întrebare în mediul online în speranța că va primi informațiile de care are nevoie. Astfel, internauții și-au dat cu părerea despre rentabilitatea activității tot mai des întâlnite în România.
Veniturile lunare fluctuează în funcție de numărul de ore petrecute pe teren și de solicitările clienților, conform Cancan.
Tânărul din Cluj a vrut să afle mai multe detalii despre rentabilitatea activității part-time, fără ca ea să fie principala sursă de venit.
„Este rentabilă activitatea de ridesharing în Cluj? Adică să fie o sursă suplimentară de venit, nu activitate principală. Și dacă da, care ar fi costurile de început? (Autorizații, licențe etc.)”, a întrebat tânărul din Cluj-Napoca.
La postare a primit foarte multe comentarii în care internauții și-au dat cu părerea. Aceștia spun că activitatea este rentabilă dacă tânărul are mașină personală. Dacă nu, bani câștigați sunt mult mai puțini pentru că o mare parte din profit se va duce către costurile închirierii mașinii.
„Dacă ai mașină, da, altfel nu prea cred. Spun asta din experiențele unor cunoștințe. Una avea mașină și încă o face, cealaltă nu avea mașină și s-a lăsat pentru că nu era rentabil. Cât despre costuri, nu pot să mă exprim pentru că nu le cunosc”, a scris un internaut.
Un șofer de Bolt a spus că el câștigă între 40 și 45 de lei pe oră, cu mașină proprie, bani cu care rămâne după achitarea taxelor și comisioanelor.
„Dacă faci cu mașina ta, veniturile ar fi undeva la 40-45 de lei pe oră, după toate cheltuielile, comisioanele și taxele. Așa mi-a dat mie analiza pe anul trecut.â”, a spus șoferul.