Rețeaua de socializare Facebook testează o nouă funcție prin care utilizatorii pot plăti 2 dolari pentru a-și promova statusul pe wall-ul prietenilor.
În aceeași zi în care Facebook a intrat în forță pe Wall Street, sosește o informație din Noua Zeelandă, conform căreia compania vrea să facă și mai mulți bani pentru a menține fericirea acționarilor.
The Wall Street Journal scrie că Facebook a început să testeze în Noua Zeelandă noua funcție, denumită ”Highlight”, prin care utilizatorii sunt sfătuiți să plătească pentru a-și promova postările.
Pentru taxa de 2 dolari, utilizatorii pot folosi noua funcție, promovată lângă butonul de ”Like” prin mesajul: ”Subliniază un post important: Asigură-te că prietenii tăi văd asta!”
”Testăm constant noi funcții pe site. Iar acesta este un nou mod de a atrage interesul oamenilor spre o nouă metodă de a împărtăși cu prietenii”, a declarat un purtător de cuvânt al Facebook.
Analiștii au atras atenția în ultimele săptămâni că Facebook va trebui să caute noi modalități pentru a obține bani de la utilizatori, în urma listării la bursă, relatează TheWeek.com. În cursul acestei săptămâni, Facebook și-a avertizat investitorii că rapida creștere a aplicațiilor de mobil, care nu conțin publicitate, amenință profiturile pe termen lung, pe măsură ce utilizatorii se mută de pe desktop-uri pe telefoanele mobile.