Facebook și Instagram se pregătesc pentru implementarea unor noi restricții pentru agențiile de publicitate. Acestea vor avea mai puțin acces la datele adolescenților.
Din februarie, agențiile de publicitate nu vor mai putea vedea genul unui utilizator sau tipul de postări ale acestora. După înăsprirea restricțiilor, agențiile vor putea folosi doar vârsta și locația unui utilizator pentru a afișa reclame.
În luna martie, Meta va mai face noi controale. Adolescenții vor putea intra în setările ambelor aplicații și să aleagă să vadă „mai puțin” anumite tipuri de reclame.
„Ca parte a muncii noastre continue de a menține aplicațiile noastre adecvate vârstei pentru adolescenți, facem noi schimbări în experiențele lor publicitare”, a transmis Meta pe blog.
În trecut, Meta a mai adăugat câteva restricții care împiedică agențiile de publicitate să vizeze adolescenții cu reclame în funcție de interesele și activitățile lor, potrivit The Guardian.
”Recunoaștem că adolescenții nu sunt neapărat la fel de echipați ca adulții pentru a lua decizii cu privire la modul în care datele lor online sunt utilizate pentru publicitate, în special atunci când vine vorba de a le arăta produse disponibile pentru cumpărare. Din acest motiv, restricționăm și mai mult opțiunile pe care le au agenții de publicitate pentru a ajunge la adolescenți, precum și informațiile pe care le folosim pentru a le afișa reclame adolescenților”, a mai scris compania de social media.