Schema „Pliculețul”: Protecția Consumatorilor Buzău dezvăluie strategia unor clienți pentru a nu plăti nota

Schema „Pliculețul”: Protecția Consumatorilor Buzău dezvăluie strategia unor clienți pentru a nu plăti nota
Sursa foto: Shutterstock

Comisarul şef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, Cornelia Galer, a declarat, joi, că au apărut consumatorii care nu plătesc. Aceștia merg la restaurant cu pliculețul cu păr, unghie sau muscă, mănâncă trei sferturi din porție și apoi „pun din pliculeț ce trebuie”, relatează G4Media.ro.

„Pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie”

Cornelia Galer a spus că, deşi de cele mai multe ori sunt întemeiate reclamațiile, există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit spre exemplu de o masă la restaurant.

„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind. Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie”, a mai precizat Cornelia Galer, citată de Agerpres.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`