Controale ANPC la STB. Horia Constantinescu: La unul dintre depouri doar două persoane asigură serviciile de curățenie pentru în jur de 40 de mijloace de transport / Mecanicii nu au scule, piese (VIDEO)

Controale ANPC la STB. Horia Constantinescu: La unul dintre depouri doar două persoane asigură serviciile de curățenie pentru în jur de 40 de mijloace de transport / Mecanicii nu au scule, piese (VIDEO)
Inquam Photos / Octav Ganea

Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Horia Constantinescu, a oferit detalii despre controalele efectuate de comisari la bazele Societății de Transport București, miercuri, la Știrile B1 TV prezentate de Andreea Moraru, și a explicat că ANPC se aștepta „la o situație mult mai bună”.

Horia Constantinescu, pe B1 TV, despre controalele ANPC la STB

Întrebat dacă este vorba despre aceleași probleme ca altădată, oficialul a explicat: „Din păcate, da, pare că nu suntem suficient de convingători. Ne așteptam la o situație mult mai bună, mai ales având în vedere că cei de la STB au hotărât externalizarea acestui serviciu, dar din discuțiile purtate cu angajații cu care ne-am întâlnit în această dimineață, de exemplu, la unul dintre depouri doar două persoane asigură serviciile de curățenie, în condiția în care ar trebui să curețe în jur de 40 și ceva de mijloace de transport, în suprafața unui apartament fiecare dintre ele, lucru care, în opinia noastră, nu poate fi făcut corespunzător, mai ales că vorbim de operațiuni de dezinfectare cel puțin a bărilor de susținere și a tuturor suprafețelor ce intră în contact cu consumatorii, mai ales că vorbim de o perioadă a virozelor și, de ce nu, în continuare a pandemiei”.

„Starea tehnică, de asemenea, a multora dintre mijloacele de transport este revizuită în condiții precare de muncă. Este imposibil să îți imaginezi că un mecanic însărcinat cu remedierea atât timp cât nu are scule, piese, nu are condiții de lucru, acesta poate să își desfășoare activitatea în mod corespunzător. Degeaba solicităm unora dintre lucrători lucruri pe care aceștia nu le pot duce la bun sfârșit”, a continuat el.

„Vorbim de cabluri neizolate, vorbim de structuri de frânare refăcute și recondiționate, în condițiile în care acestea țin clar de siguranța transportului public și nu numai a celor care călătoresc cu acesta, ci și a participanților la trafic”, a mai spus Horia Constantinescu.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`