FIFA: Mingea nu a depăşit în întregime linia de fund înainte de a fi pasată jucătorului care a înscris golul 2 al Japoniei din meciul cu Spania

FIFA: Mingea nu a depăşit în întregime linia de fund înainte de a fi pasată jucătorului care a înscris golul 2 al Japoniei din meciul cu Spania

FIFA a dat verdictul în cazul meciului dintre Spania și Japonia. Mingea care a permis joi Japoniei să înscrie golul victoriei în meciul cu Spania, „nu a depăşit în întregime linia de fund”, a asigurat vineri FIFA după analizarea imaginilor video.

Victoria surprinzătoare a Japoniei a dus la eliminarea Germaniei de la Cupa Mondială de fotbal 2022.

Arbitrajul video a considerat că mingea nu ar fi depăşit linia de fund cu toată circumferinţa sa şi golul a fost acordat.

„Este posibil ca unele camere să fi prezentat imagini înşelătoare, însă potrivit probelor disponibile, mingea nu a depăşit în întregime linia de fund”, a indicat forul fotbalistic mondial într-un tweet.

Urmăriți B1TV.ro și pe