Pentru 74,5% dintre elevi, școala online a avut o calitate mult inferioară comparativ cu orele de curs cu prezență fizică, arată o analiză a Consiliului Național al Elevilor, realizată în rândul a 11.000 de școlari și liceeni.
Consiliul Național al Elevilor urmează să folosească rezultatul, dar și o serie de propuneri și recomandări la întâlnirea cu Ministerul Educației, după cum au precizat.
„Conform rezultatelor consultării, se poate constata faptul că aproape trei sferturi (74,5%) dintre elevi consideră că şcoala online nu a fost la fel de calitativă ca cea faţă în faţă, iar 82,9% dintre elevi consideră că nu au putut asimila materia în aceeaşi măsură precum dacă ar fi fost la şcoală fizic.
De asemenea, peste două treimi (70,9%) dintre respondenţi au declarat că orele suplimentare de recuperare a materiei ar fi utile în parcursul lor educaţional, deşi această posibilitate este rar promovată în spaţiul şcolar, sub forma cursurilor remediale”, a anunțat CNE, potrivit Agerpres.
Consiliul Național al Elevilor a elaborat și o serie de propuneri pentru întâlnirea cu Ministerul Educației, pe care le consideră eficiente, dar și important de implementat în toamnă: