„Teambuilding” este filmul românesc cel mai de succes din ultimii 30 de ani. Peste 556.000 de bilete s-au vândut în primele trei săptămâni de la lansare. Nu ar fi fost posibil acest lucru fără investiții masive, a atenționat Matei Dima – Bromania.
„Investiția în ‘Teambuilding’ a fost de aproape 800.000 de euro, una destul de mare pentru un film românesc.
Faptul că a avut un succes atât de mare ne bucură și ne liniștește, dacă nu mergea… Riscam să ajungem pe străzi. Morala? Să nu rișți, decât dacă crezi cu adevărat în ceva”, a dezvăluit Bromania.
Până astăzi, aproape 700.000 de bilete au fost cumpărate pentru a urmări „Teambuilding” în cinematografe.
Controverse legate de filmul „Teambuilding”. Producția lui Matei Dima a creat polemici „Teambuilding” este o comedie, o satiră a vieții de corporatist, considerată foarte rigidă.
Filmul a născut polemici în social media: unii au susținut că este foarte bun, o comedie binevenită, alții că este infantil sau prea vulgar.
„Teambuilding“ este un film cu de toate: cu glume facile, cu umor de situație, cu umor negru pe alocuri, așa cum cred eu că ar trebui să fie o comedie.
Cred că are de toate și datorită acestui lucru a funcționat și a avut succes. Însă umorul este subiectiv, iar intenția noastră cu această comedie a fost să-i facem pe oameni să râdă.
(…) Totuși, au fost comentarii precum ‘e nevoie de filme slabe, prentru că spectatorii români s-au săturat de producții făcute doar să ia premii la festivaluri’”, a declarat cineastul, pentru Adevărul.
Printre cele mai nemulțumite persoane publice care au urmărit „Teambuilding” se numără jurnalistul și comentatorul sportiv Costi Mocanu. În opinia sa, controversatul film este „ceva de groază”.
„Băi, filmul Teambuilding, atât de lăudat, e o mizerie. Sigur, e doar părerea mea, văd oameni respectabili care au altă imagine. Revenind, continui cu părerea mea, a fost trist să văd ce îndoielnic e simțul umorului la cei mai tineri decât mine.”, a notat Costi Mocanu, în social media.