Perioada sărbătorilor de iarnă este una foarte aglomerată pentru curieri, având în vedere că majoritatea cadourilor se cumpără online. Astfel, aceștia lucrează la foc automat pentru a livra la timp coletele clienților. Acestora le vin în ajutor lockerele care sunt amplasate în toată țară.
Curierii încearcă să livreze la timp coletele, dar avertizează să pot exista și situații când mai apare câte o problemă care face ca unele colete să întârzie, de aceea au niște sfaturi pentru cumpărători, conform știrileprotv.
„Fiind o perioadă mai aglomerată, există posibilitatea să apară și întârzieri, bineînțeles. Noi livram, în 24 de ore, în perioada aceasta. Putem să livram și în 48 sau 72 de ore, dar încercăm să fie cazuri excepționale. Perioada aglomerată începe de la începutul lunii noiembrie, odată cu campanile de discount de Black Friday, și se prelungește până după Sărbători”, a spus un reprezentant al unei firme de curierat.
O soluție foarte simplă atât pentru curieri, cât și pentru clienți sunt lockerele la care aceștia pot merge oricând să își ridice comanda.
„E mai simplu, pentru că nu ești acasă când vine curierul, e mai ușor cu cutia. Trebuie să fiu doar atent pentru că au o capacitate maximă per colet. Dacă depășești, trebuie să-ți vina curierul acasă”, a spus un client.
Această rețea s-a extins foarte mult și continuă să se extindă dar în această perioadă aceste lockere sunt la capacitate maximă zilnic.
„Mai ales în aceste săptămâni, mulți oameni fac comenzi online pentru sărbătorile de iarnă, cadouri. În ultima săptămână am văzut o creștere de 40% a volumelor livrate versus aceeași perioadă a anului trecut. Am livrat peste două mililioane de colete în ultima săptămână, 1,2 milioane în easybox”, a spus reprezentantul altei firmei de curierat.
Clienții trebuie să se asigure că vor comanda din timp cadourile pentru a veni la timp, iar ca metodă alternativă au și easybox-urile, sediile magazinelor de unde se pot lua coletele sau chiar și sediile firmelor de curierat unde termenul poate fi extins.