Șeful de marketing al companiei Dacia avertizează că mașinile se vor scumpi mai mult decât au făcut-o până acum.
Dacia nu și-a rezolvat încă probleme legate de livrările pentru mașinile comandate de clienți. Directorul de marketing al companiei, Xavier Martinet, a spus că termenul de livrare este mare, dar o cunoscut o mica îmbunătățire, transmite România Tv.
Anul trecut termenul de livrare era de aproximativ jumătate de an, dar în acest an acesta a scăzut.
„Acum avem comenzi pentru aproximativ 3,5 luni. Suntem mulțumiți. Înainte de criză, comenzile noastre durau de obicei două luni. Clienții noștri nu sunt dispuși să aștepte mult, dacă avem termene de livrare de 5 – 6 luni, pierdem clienți”, a declarat Martinet.
Directorul a anunțat că prețurile pentru mașinile companiei vor crește destul de mult, iar acest lucru se va întâmpla în viitorul apropiat. „Dacă noul standard Euro 7 va intra în vigoare, prețurile vor crește și nu știm cum vor reacționa clienții”, a transmis Xavier pentru Automobilwoche.
15% dintre clienții Dacia vin de la Renault. Cu toate acestea, șeful vânzărilor este de părere că cele două mărci sunt „complementare”.
„Un sfert din clienții Dacia au condus anterior tot o mașină Dacia, iar 15% un Renault. Cei mai mulți, 60%, vin de la restul mărcilor. Iar dacă își vând mașinile, 65% aleg din nou marca, iar 15% merg la Renault”, a comentat oficialul de la Dacia.
„Anul trecut, clienții au plătit o medie de 17.000 de euro pentru o Dacia”, au mai precizat directorul de marketing.
Dacia a fost privatizată în anul 1999 și preluată de francezii de la Renault de la statul roman.