Compania Tarom a fost nevoită să revizuiască modelul de operare din cauza concurenţei şi analizează fie să acceseze noi pieţe, cum ar fi cele din Asia, fie să se îndrepte spre zona de low cost.
„Compania Tarom a fost nevoită să își revadă modelul de operare din cauza condițiilor de pe piață. Presiunea venită din partea concurenței și a transportatorilor de tip low cost este fantastică. Compania Tarom trebuie să concureze pe piață cu alte 38 de companii aeriene, fiind cea mai crâncenă competiție pe care a întâlnit-o în istoria sa”, a spus George Marin, vicepreşedinte business strategy la Tarom, citat de Mediafax.
Oficialul a afirmat că, „din păcate”, analiza la care lucrează reprezentanții Tarom evidențiază doar două posibile direcții pentru o companie de talia Tarom și cu o rețea de rute de acest tip.
„Fie a ne îndrepta spre zona de low cost, fie de a accesa noi piețe. Analizăm posibilitatea de a reveni pe piețele din Asia. Cu Statele Unite este un pic mai complicat, pentru că pe partea Americii de Nord competiția este foarte foarte acerbă”, a mai spus el.