Confruntarea Vocea României – X Factor a fost câștigată încă o dată de show-ul de pe Pro TV. Aproape 2,15 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de pe Pro TV

Confruntarea Vocea României - X Factor a fost câștigată încă o dată de show-ul de pe Pro TV. Aproape 2,15 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de pe Pro TV
Foto: paginademedia.ro

Vocea României a câştigat, din nou, bătălia audienţelor! Emisiunea de la Pro TV a avut aproape 800.000 de telespectatori pe minut în plus comparativ cu show-ul Antenei 1 – X Factor. Doar la orașe, diferența a fost mai mică, şi anume emisiunea de pe Pro TV a fost cu 230.000 de telespectatori peste cea de la Antena 1.

Confruntarea Vocea României – X Factor a fost câștigată încă o dată de show-ul de pe Pro TV. Diferența a fost mai mare la nivelul întregii țări, unde Vocea României a avut un plus de 770.000 de telespectatori pe minut.

Astfel, aproape 2,15 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de pe Pro TV, în timp ce X Factor era urmărită de 1,38 milioane de telespectatori. Audienţa maximă s-a înregistrat în jurul orei 20.52, când Vocea României a fost vizionată de aproape 2.800.000 de telespectatori.

La orașe, audiența emisiunii Vocea României a fost de 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce show-ul de pe Antena 1 era vizionat de aproape 900.000 de persoane din mediul urban.

Pe segmentul comercial, la Vocea României s-au uitat, în medie pe minut, 715.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. În același timp, X Factor avea 465.000 de telespectatori din acest target.

Deşi show-ul Antenei a fost mai lung cu jumătate de oră decât Vocea României şi a mai recuperat din audiență, media a fost sub Pro TV.