La vita e bella atunci când eşti fiica fostului şef al Companiei de Autostrăzi din România. Un salon de frumuseţe unic în Europa şi un magazin cu elemente de iluminat sunt câteva din afacerile din Italia ale familiei lui Mircea Pop. Nici vacanţele luxoase nu sunt o raritate pentru Andreea Pop.
După controversata nuntă de 500.000 de euro, ce a avut loc într-un castel din apropierea Romei, apar noi detalii despre viaţa de lux a fiicei lui Mircea Pop. Investiţiile pe care tânăra le-a făcut în capitala Italiei, afaceri la care a contribuit financiar şi fostul şef de la CNADNR, nu sunt deloc de neglijat. Andreea Pop se laudă că şi-a deschis în 2010, în buricul Romei, unica franciză din Europa a unei academii de înfrumuseţare din Hollywood. Aceasta a fost înfiinţată de make-up artistul Margaret Kimura, printre ai cărei clienţi s-au numărat Michael Jordan, Elton John sau Whoopie Goldberg, scrie Adevărul.
Nu este însă singurul business pe care fiica lui Mircea Pop l-a întreprins în Italia. Conform Registului Comerţului, clujeanca mai deţine o firmă ce are ca scop comercializarea de produse cosmetice în care a investit 10.000 de euro. Şi pentru a arăta că este un socru model, fostul director al Companiei de Autostrăzi nu şi-a lăsat nici ginerele mai prejos.
Potrivit declaraţiei de avere, Pop l-a împrumutat pe soţul fiicei sale cu 100.000 de euro cu care acesta şi-a deschis o afacere cu sediul la Roma. Led Edilizia SRL se ocupă cu vinderea de corpuri de iluminat şi obiecte electrocasnice .
Şi la asemenea afaceri, şi vacanţele sunt pe măsură. Numai luna de miere, Andreea Pop şi-a petrecut-o în staţiunea exlcusivistă Capri. Tinerii însurăţei au stat la un hotel de 5 stele pentru care clienţii plătesc între 600 de euro şi 2.000 de euro pe noapte. De altfel, în 2011, cei doi au fost de Crăciun în New York, iar anul trecut au petrecut, tot în decembrie, la Miami Beach.