Care sunt noile modificări la plata online a facturilor cu cardul de energie / Anunțul Poștei Române

Care sunt noile modificări la plata online a facturilor cu cardul de energie / Anunțul Poștei Române
Foto: Facebook/Compania Naţională Poşta Română.

Poșta Română a anunțat că apar modificări la plata online a facturilor la electricitate cu cardul de energie. Schimbările vin la mai puțin de o lună de când a fost pornit sistemul de plată a facturilor cu cardul de energie.

Poșta Română a anunțat modificări la plata online a facturilor la electricitate

Facturile la electricitate se vor putea plăti cu suma exactă, nu cu suma rotunjită. Astfel, pentru a separa sumele cu zecimale, de acum puteți folosi și punctul şi virgula.

Dacă cererea este respinsă automat, trebuie să reîncercați plata facturii cu cardul de energie, potrivit antena3.ro.

„Îmbunătățiri ale platformei online pentru plata facturilor la energie cu cardul.

Pentru a separa sumele cu zecimale atunci când faceți o solicitare de plată online, de acum puteți folosi și punctul şi virgula.

În situația în care primiți e-mail de refuz, vi se comunică și motivul pentru care plata a fost refuzată.

Remediați problema semnalată și reluați procedura de plată prin intermediul platformei online”, este mesajul transmis, joi, de Poşta Română.

Cum se plătește factura online cu cardul de energie

  • Intraţi pe site-ul posta-romana.ro şi accesaţi secţiunea Compensare energie, din stânga sus.
  • Completaţi, în formularul de acolo, furnizorul de energie pentru care faceţi plata sau asociația de proprietari/locatari şi codul de identificare fiscală (CIF) al acestuia.
  • Scrieţi apoi codul cardului de energie și, ulterior, codul numeric personal (CNP) al unuia dintre beneficiarii cardului de energie. Codul cardului de energie se află în spațiul destinat informațiilor personale (nume, adresă etc.), ca în exemplul de mai jos: cel din cadranul roşu.
  • Încărcarea online a documentelor – factură și card de identitate. După ce aţi completat toate câmpurile necesare, apăsaţi pe butonul Trimite.
  • Veţi primi pe e-mail confirmare că solicitarea de plată a fost înregistrată. În cel mult cinci zile mai primiți, tot pe e-mail, o altă confirmare că cererea v-a fost rezolvată.
Urmăriți B1TV.ro și pe
`