Ministerul de Finanțe anunță că va returna prin poștă Cererilor de acord pentru finanţare însoţite de documentele justificative depuse/transmise la Registratura generală a Ministerului Finanţelor Publice pentru licitația proiectelor de minimis, în urma anulării concursului.
„Având în vedere disfuncţionalităţile apărute în modul de derulare a procedurii de înregistrare on-line pe pagina web a Ministerului Finanţelor Publice, din data de 28.08.2013, a cererilor de acord pentru finanţare în baza H.G. nr. 274/2013, cu modificările şi completările ulterioare, care au condus la imposibilitatea accesului egal al tuturor întreprinderilor interesate la operaţiunea de înscriere şi, prin urmare, la eliminarea şanselor egale de a se încadra printre întreprinderile ale căror cereri de acord pentru finanţare ar fi fost selectate, în vederea analizei cererilor acestora, în prima sesiune de înscriere, în baza Ordinului viceprim-ministrului/ministrului finanţelor publice şi ministrului delegat pentru buget nr. 1485 din data de 04.09.2013, Ministerul Finanţelor Publice anunţă: – anularea procedurii de înregistrare on-line a cererilor de acord pentru finanţare în baza H.G. nr. 274/2013, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Listei cererilor de acord pentru finanţare înregistrate on-line, precum şi – returnarea Cererilor de acord pentru finanţare însoţite de documentele justificative depuse/transmise la Registratura generală a Ministerului Finanţelor Publice, prin poştă cu confirmare de primire”, a transmis joi ministerul într-un comunicat de presă.
Ministerul Finanțelor Publice a decis anularea procedurii privind acordarea ajutorului de minimis, în urma reclamațiilor primite de la IMM-uri, care susțin că nu au putut depune cererile pentru că site-ul era blocat. Procedura va fi reluată.