Taxa specială pentru promovarea turistică a municipiului Bucureşti ar putea creşte în anul 2023 la o cotă de 2% la tariful de cazare pentru fiecare zi de sejur a turistului, faţă de 0,5%, în prezent, relatează Agerpres.
Un proiect de hotărâre în acest sens a fost supus dezbaterii publice pe site-ul Primăriei Capitalei.
Conform regulamentului, obiectivele urmărite prin instituirea taxei speciale pentru promovarea turistică sunt: creşterea numărului de turişti în municipiul Bucureşti, creşterea duratei de şedere a acestora, creşterea veniturilor obţinute din turism, îmbunătăţirea experienţei turistice şi creşterea investiţiilor în serviciile turistice.
Ministerul Turismului anunța și el acum câteva zile o metodă inedită pentru a promova destinațiile turistice din România. Instituția vrea să apeleze la influenceri pentru publicitate în online. Aceștia ar urma să promoveze România ca destinație atractivă și consolidarea poziției ca o destinație turistică atractivă pe piața internațională a turismului de tip city break, potrivit profit.ro.