Profilul cumpărătorului român: Grăbit, fără listă, întră într-un singur magazin, dar nu depășește bugetul

Profilul cumpărătorului român: Grăbit, fără listă, întră într-un singur magazin, dar nu depășește bugetul

Românii sunt campionii cumpărăturilor în Estul Europei. Potrivit unui studiu GfK, la 9 din 10 români le place să meargă în magazine, în timp ce în Cehia, Slovacia şi Austria, 7 din 10 consideră mersul la cumpărături plăcut, iar în Bulgaria doar jumătate dintre cumpărători afirmă acelaşi lucru.

Potrivit aceluiași studiu, românii sunt grabiți atunci când ies la cumpărături, nu știu exact ce vor să cumpere, dar sigur nu depășesc bugetul, scrie Mediafax.

La modul ideal, cumpărătorii români preferă să cumpere totul dintr-un singur magazin, dar căutarea unui preţ mai bun îi face sa viziteze mai multe magazine.

Urmăriți B1TV.ro și pe