Miercuri seară, pentru a treia oară consecutiv în această săptămână, B1 TV a înregistrat pe intervalul 19.00-24.00 o audienţă mai mare decât a concurenţilor Realitatea TV şi România TV.
Mai mult, media înregistrată de B1 TV în Prime Time, în ultimele două săptămâni ale lunii februarie, a depăşit-o net pe cea obţinută de Realitatea TV şi România TV, potrivit datelor furnizate de Kantar Media. În perioada menţionată, B1 TV a avut o medie de audienţă de 2.4%, Realitatea TV 2.1%, iar România TV 1.8%.
În intervalul orar 19.00 – 24.00, media cotei de piață obținută de emisiunile difuzate de B1 TV, miercuri seară, a fost de 2.3%, la o distanță considerabilă faţă de Realitatea TV (1.5% market share) și România TV (1.6% cotă de piață). În ziua precedentă, B1 TV a înregistrat, pe același interval orar, un share mediu de 3.2% , iar Realitatea TV 2.4% și România TV 1.3%.
Audienţa cumulată, miercuri seară, de emisiunile “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu” a fost cu mult peste cea realizată de Realitatea TV și România TV.
Astfel, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu” (20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 2.0%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV, care a înregistrat o audiență de doar 1.4% market share, dar și pe cea a postului România TV (1.5% share mediu).
Declarațiile făcute în exclusivitate de invitatul special al emisiunii “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” (22.00 – 23.00), Ministrul de Externe, Cristian Diaconescu, au trezit interesul publicului. Acest fapt se observă lesne în audiența de 2.4% realizată de B1 TV în detrimentul postului Realitatea TV (cotă medie de piață de 1.4%) și România TV (cotă medie de piață de 2.2%).
Radu Banciu, prin stilul său dezinvolt şi nonconformist este din ce în ce mai mult pe placul telespectatorilor. Audienţa realizată aseară de emisiunea “Lumea lui Banciu” (23.00 – 24.00) vorbeşte de la sine: un share mediu de 4.6%, care se distinge evident de cel al postului Realitatea TV – doar 1.8% și România TV – 1.9%.
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL