După ce a terminat cumpărăturile de la supermarket, o femeie a transferat toate produsele în mașina sa personală. Pe lângă celelalte cumpărături, a pus și o sticlă de ulei de 2 litri pe bancheta din spate, în spatele scaunului șoferului. Din nefericire, nu a trecut mult timp până când uleiul s-a scurs în întreaga mașină. Se pare că problema a fost cauzată de o defecțiune a capacului sticlei.
Ca urmare, femeia a luat hotărârea să solicite despăgubiri în valoare de 3.000 de euro de la supermarket pentru neplăcerile cauzate: „Supermarketul trebuie să plătească pentru asta”.
Klein Zeitung, avocatul femeii, susține că închiderea capacului de la sticla de ulei era deteriorat, ceea ce ar fi trebuit să împiedice produsul să fie pus în vânzare, scrie Cancan.ro.
„Totul s-a revărsat în mașină. Diferitele părți au fost complet îndepărtate. Închiderea sticlei a fost defectă și nu era potrivită pentru vânzare”,a spus avocatul acesteia.
Avocatul supermarketului afirmă că nu a existat niciodată o problemă similară și consideră că dopul sticlei de ulei s-a spart din alte cauze.
„Închiderea a fost etanșă și când uleiul a fost vândut. Ca să se rupă dopul cutia trebuie să fi căzut pe un obiect dur precum asfaltul. Nu a mai fost niciodată o astfel de problemă”, a spus avocatul magazinului.
Conform reprezentantului magazinului din Carinthia, se pare că femeia a respins oferta inițială de 1.000 de euro, singura propunere făcută de echipa de conducere a supermarketului. Mai important, aceasta susține că paguba suferită a depășit cu mult suma oferită de către comerciant.