Loturi de înghețată, retrase de pe piață deoarece unul dintre ingrediente conține oxid de etilenă. Cum pot primi banii înapoi cei care au cumpărat-o (FOTO)

Loturi de înghețată, retrase de pe piață deoarece unul dintre ingrediente conține oxid de etilenă. Cum pot primi banii înapoi cei care au cumpărat-o (FOTO)
Foto simbol: Pixabay

Autoritatea Naţională Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) a anunțat că Mars retrage de pe piața din România mai multe loturi de înghețată Bounty, Twix și Snickers, deoarece unul dintre ingrediente conține oxid de etilenă.

Mars retrage de pe piață mai multe loturi de înghețată

„Mars recheamă din România produsele noastre de înghețată mentionate mai jos. Acest lucru se datorează prezenței oxidului de etilenă într-un ingredient produs de unul dintre furnizorii noștri, la niveluri mai mari decât cele permise de legislația UE.  Acest fapt are impact cu privire la Mars precum și alți producători. ESTE IMPORTANT că, deși nivelul de oxid de etilenă din ingredientul afectat este peste limitele legale pentru Europa, noi folosim doar o cantitate mică din acest ingredient în produsele noastre de înghețată. Ca urmare, nivelul de oxid de etilenă din înghețată este minimal și mult sub limitele legale din Europa pentru ingredient. Consumarea produsului nu este nocivă”, a transmis producătorul.

Loturile de înghețată vizate:

Mars a mai anunțat că niciun alt brand sau produs nu e afectat.

Cei care au cumpărat produse din cele aflate pe listă și doresc rambursarea costului trebuie să trimită poza ambalajului fiecarui produs, împreună cu numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail și adresa poștală la [email protected] În poză / poze trebuie să fie vizibile data valabilității și codul lotului pentru fiecare produs. Cine dorește rambursarea pentru mai multe produse, trebuie să trimită și o poză cu toate ambalajele produselor împreună.

„Vă vom rambursa un voucher de cumpărături de valoarea produselor achiziționate. Vă rugăm să păstrați ambalajul fizic al produsului până la data la care primiți voucherul. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați Mars Consumer Care la: [email protected] Această rechemare a fost inițiată în interesul consumatorilor noștri. Ne cerem scuze sincer pentru orice neplăceri cauzate”, a mai transmis producătorul.