Primăria Bucureşti a anunţat retragerea unei anexe din proiectul privind fondul imobiliar din cauza unei erori materiale

Primăria Bucureşti a anunţat retragerea unei anexe din proiectul privind fondul imobiliar din cauza unei erori materiale

Primăria Generală a Municipiului Bucureşti a anunţat joi că în urma informaţiile apărute în mass-media conform cărora in cadrul „Proiectului de hotărâre privind aprobarea delegării serviciului de întreţinere, reparaţii curente şi administrare a fondului imobiliar aflat în proprietatea Municipiului Bucuresti şi/sau administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti (domeniul privat al statului) către Compania Imobiliară București S.A.” există o anexă care prezenta un tabel în care erau prevăzute costuri foarte mari pentru eliberarea de duplicate sau copii ale unor documente s-a decis retragerea respectivei anexe.

„Anexa respectivă a fost retrasă, întrucât a fost vorba despre o eroare materială care, din păcate, nu a fost sesizată de persoanele care au prelucrat informaţiile din cadrul proiectului de hotărâre; această eroare va fi corectată, conform legislaţiei în vigoare”, a transmis Primăria Bucureşti.

Mai mult decât atât, municipalitatea a transmis că eroarea materială nu avea cum să producă efecte, pentru că, potrivit normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, la art. 18, alin 5 se prevede: „Costul serviciului de copiere va fi aprobat, respectiv actualizat prin actul administrativ al conducătorului autorităţii sau instituţiei publice centrale sau locale şi nu poate depăşi 0,05% din salariul minim pe economie calculat per pagina”.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`