Maria Șarapova pierde bani: Nike și Tag Heuer și-au suspendat contractele de publicitate

Maria Șarapova pierde bani: Nike și Tag Heuer și-au suspendat contractele de publicitate
Foto: tagheuer.com

Maria Șarapova suportă consecințele după ce a recunoscut faptul că a fost depistată pozitiv cu Meldonium, o substanță interzisă.

Nike și Tag Heuer, sponsorii săi principali, au precizat că au întrerupt legăturile cu ea.

„Suntem întristați și surprinși de vestea despre Maria Sharapova. Am decis să suspendăm relațiile noastre cu Maria în timp ce ancheta continuă. Vom continua să monitorizăm situația”, au declarat reprezentanții Nike.

Compania a încheiat, în 2010, un contract valabil opt ani, cu o valoare de 70 milioane de dolari, notează digi24.ro.

Pe de altă parte, firma elvețiană de ceasuri Tag Heuer care a semnat un contract de sponsorizare din 2004, a declarat că a oprit negocierile pentru continuarea contractului încheiat pe 31 decembrie 2015.

Anul trecut, jucătoarea de tenis a câștigat doar 16 milioane de lire din contracte de publicitate, potrivit unor estimări Forbes.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`