Probleme la serviciul de online banking al HSBC: Milioane de clienți sunt afectați

Probleme la serviciul de online banking al HSBC: Milioane de clienți sunt afectați
Foto: adweek.com

Milioane de clienți britanici ai HSBC se confruntă în continuare cu probleme privind activiățile de online banking, după ce serviciul a fost perturbat câteva ore și în cursul zilei de luni, informează The Guardian.

Clienții nu își pot accesa conturile prin serviciul de online banking. Asta, după ce luni, 17 milioane de clienți, au avut conturile blocate pentru aproximativ nouă ore.

”Nu este chair cea mai potrivită perioadă a anului pentru ca serviciile online să nu funcționeze @HSBC_UK când cei mai mulți dintre noi avem tranzacții în așteptare”, a notat pe Twitter un client nemulțumit.

Marți a fost prima zi de lucru pentru mulți dintre britanici, astfel că băncile au avut o zi plină în condițiile în care mulți clenți vor să verifice situația conturilor, după perioada sărbătorilor.

Fără a explica exact despre ce este vorba, reprezentanții HSBC au postat un mesaj pe Twitter în care au anunțat că banca se confruntă cu o serie de probleme.

De asemenea, un purtător de cuvânt al instituției a declarat, marți dimineață, că deși serviciile online nu funcționează, clienții pot accesa de pe mobil aplicația Personal Banking.

”Vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri pe care le-am cauzat. Echipele noastre lucrează non-stop pentr restabilirea tuturor serviciilor”, a mai precizat purtătorul de cuvânt.

Urmăriți B1TV.ro și pe