Reprezentanții ING, explicații pentru problemele tehnice: Totul s-a întâmplat din cauza unui test pentru sistemul de stingere a incendiilor. În cazul clienţilor care au scos bani din alte bancomate, comisioanele vor fi returnate (VIDEO)

Reprezentanții ING, explicații pentru problemele tehnice: Totul s-a întâmplat din cauza unui test pentru sistemul de stingere a incendiilor. În cazul clienţilor care au scos bani din alte bancomate, comisioanele vor fi returnate (VIDEO)
Foto: capital.ro

Reprezentanții ING au făcut lumină. Banca a explicat că au existat probleme din cauza unui test pentru sistemul de stingere a incendiilor. Cardurile și bancomatele ING nu au funcţionat aproape jumătate de zi. Zeci de mii de români nu au putut face plăţi cu cardul, la magazine sau pe internet. Oficialii băncii au adăugat că vor returna comisoanele clienţilor care au scos bani din alte bancomate, informează B1 TV.

”Regretăm incidentul și orice neplăceri cauzate, pentru care ne asumăm responabilitatea. Pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor bănci vă vom returna comisionale aferente în zilele următoare”, este mesajul celor de la ING în urma problemelor pe care le-au întâmpinat clienţii lor.

Reprezentanții ING, explicații pentru problemele tehnice

#DIRECT_ONE_ereuep#

Oficialii au explicat că au fost erori din cauza unui test la sistemul de stingere a incendiilor. După aproape jumătate de zi în care românii nu au putut să se folosească de carduri, reprezentanţii ING au anunțat că situația s-a remediat.

Tranzacțiile cu cardul la comercianți sunt acum disponibile. Și se pot scoate din nou bani de la bancomate.

”Uf! Ce zi! Ne cerem încă o dată milioane de scuze. Vă înțelegem frustrările și ne simțim foarte prost pentru situațiile jenante pe care poate că vi le-am provocat.

Însă va încredințăm că am tratat situația cu maximă prioritate și am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cât mai repede posibil. Dar a fost o situație extrem, extrem de dificilă.

Clienții afectati de criza de la ING au reacționat extrem de dur.

”Nu se poate așa ceva. Sunt într-un restaurant am mâncat liniștită și când sa plătesc, surpriză, nu mergea cardul. Să trimiteți voi pe cineva cu cash sau să spele vasele. M-am lămurit și cu voi, luni îmi voi muta conturile la alta bancă, evident voi cere despăgubiri pentru nerespectarea contractului și disconfortul creat!”, a scris pe Facebook o clientă nemulțumită.

Clienții spun că este a doua oară când celor de la ING le pică sistemul.

Între timp, au început să circule pe internet şi primele glume în legătură cu aceasta criza a ING. Internauţii s-au folosit în mod special de leul care apare în sigla companiei bancare.

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`