Reprezentanții magazinului de bricolaj Dedeman din Constanța reclamă Enel pentru faptul că întreprinderea comercială, care a fost construită în urmă cu două săptămâni, nu este racordată la rețeaua de energie. Compania băcăuană susține că acest fapt a provocat costuri suplimentare de ordinul zecilor de mii de euro.
Compania spune că procesul de autorizare pentru conectarea la rețeaua de energie eletrică a început odată cu cel de autorizare a lucrărilor de construire, dar nici acum magazinul nu are curent eletric.
“Am finalizat magazinul, l-am deschis și după două săptămâni de la deshidere funcționăm în continuare cu magazinul conectat la un generator, cu costuri foarte mari. Până acum am plătit combustibil de peste un miliard de lei. Am ținut angajații în frig peste iarnă, iar situația nu este unciă, ținând ocnt că și la Tulcea am primit curent cu doar o zi înainte de deschiderea magazinului”, a declarat Dragoș Pavăl, director și acționar majoritar al companiei, citat de Ziarul Financiar.
Dragoș Pavăl a declarat că lucruile nu vor rămâne nerezolvate și că va acționa în judecată Enel pentru recuperarea prejudiciului creat.
“După ce vom fi racordați la curent, vom calcula prejudiciul și îi vom acționa în judecată pentru recuperarea lui”, a adăugat Pavăl.