Replica managerului Kaufland Odorheiu Secuiesc după scandalul clientului refuzat: „Nu le cerem limba română, ar fi discriminare”

Replica managerului Kaufland Odorheiu Secuiesc după scandalul clientului refuzat: „Nu le cerem limba română, ar fi discriminare”
Foto: Bugetul.ro

Managerul supermarketului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, unde un client ar fi fost refuzat pentru că nu vorbea ungurește, a declarat că angajează și vânzători care nu vorbesc limba română: „Nu le cerem limba română, ar fi discriminare”.

Sorin Susanu, Directorul comisariatului regional pentru protecția consumatorilor Brașov, a precizat că amenda de 10.000 de lei a fost decisă de un etnic maghiar, care a spus că nu i se pare normal, în ciuda etnieisale.

”Am vorbit cu unul dintre inspectorii care a zis că nu i se pare normal ce se întâmplă, cu toate că e etnic maghiar. Într-adevăr, vânzătoarea care lucra la momentul controlului nu ştia limba română. Nu este aceeaşi vânzătoare cu cea care apare în filmarea de pe YouTube. Această angajată chiar nu ştia limba română. Dacă cea din filmare poate că simula, nu am de unde să ştiu, aceasta chiar nu ştia. Asta mi-au spus inspectorii. Şi când a venit directorul magazinului se putea vedea că ea chiar nu ştie limba română”, a spus Sortin Susanu, comisarul șef regional al ANPC Brașov, conform ProTV.

”În acest context, comisarii OPC l-au întrebat pe manager : ”Cum puteţi angaja pe cineva pe vânzări care nu ştie limba română?”.El a răspuns atunci că nu poate cere cunoaşterea limbii române ca o condiţie pentru angajare, deoarece ar fi discriminar”. a mai spus Susanu.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`