CNN: Philip Morris trebuie să elimine fumatul, pentru a supraviețui

CNN: Philip Morris trebuie să elimine fumatul, pentru a supraviețui

Philip Morris International, compania care vinde brandurile Marlboro, Chesterfield, Parliament și altele în toată lumea, mizează tot mai mult pe eforturile sale ”anti-fumat”. Pare un paradox, dar explicația e simplă: pe măsură ce tot mai mulți fumători au renunțat la acest obicei, vânzările de țigarete au scăzut, în schimb prosperă vânzările de dispozitive cu tutun încălzit, numite IQOS, notează CNN Business.

Chiar dacă Philip Morris pariază pe aceste dispozitive, efectele pe termen lung ale folosirii lor asupra sănătății nu sunt cunoscute încă.

În primul trimestru din 2019, compania avea ”peste 10 milioane de utilizatori de IQOS pe plan mondial”, a declarat CEO-ul companiei, André Cazantzopoulos, numind numărul „o bornă importantă”. În acea perioadă, vânzările dispozitivelor cu tutun încălzit au crescut cu 20,2%.

La începutul lunii, compania a lansat campania „An fără fumat”, prin care încurajează nefumătorii să nu se apuce, pe cei care o fac să se lase, iar pe cei care nu pot scăpa de acest obicei să treacă la IQOS.