Un nou brand turistic a fost lansat, joi, în Republica Moldova, de Agenția Turismului, acesta fiind reprezntat de un logo ce înfățișează Pomul Vieții, inspirat din specificul local și sloganul „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii), relatează Jurnal.md.
„A fost ales să reprezinte valorile şi specificul turismului în Republica Moldova: ospitalitatea, naturaleţea, sinceritatea şi autenticitatea. Sloganul turistic îndeamnă turiştii să urmeze calea spre noi descoperi, prin ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia şi tradiţiile moldoveneşti”, susţine Agenţia Turismului.
Lansarea internațională a brandului va avea loc începând cu data de 24 noiembrie, prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews. Totodată va fi plasat un spot video a Moldovei turistice.
Anual, Republica Moldova este vizitată de aproximativ două milioane de străini. În 2013, Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca destinaţia nr. 1 cea mai neexplorată din Europa.