Rețeaua mobilă a companiei Telekom România a picat luni. Foarte mulţi dintre utilizatorii operatorului s-au plâns, pe contul oficial de Facebook al companiei, că nu pot primi sau efectua apeluri şi că reţeaua de date nu este în stare funcţională.
Astfel, între orele 14:00 și 21:30, clienții companiei s-au aflat în imposibilitatea de a utiliza serviciile mobile (Detalii AICI).
Operatorul de telefonie mobilă a anunţat, marţi, motivul care a stat în spatele acestei probleme.
„Vă anunțăm că rețeaua mobilă este complet funcțională începând de aseară (luni, n.r.), de la ora 21:30.
Folosim acest prilej să vă mulțumim pentru răbdare și pentru susținerea echipelor tehnice care au depus eforturi uriașe pentru rezolvarea problemelor. Situația a fost cauzată de un echipament care a cedat, în contextul mai larg al unor lucrări de modernizare și de creștere a capacității rețelei mobile. În următoarea perioadă, specialiștii noștri vor continua să monitorizeze îndeaproape toți parametri rețelei”, au precizat reprezentanţii Telekom România, pe pagina oficială de Facebook a companiei.