Magazinele Profi formează cele mai extins lanţ al unui retailer român, pe suprafaţa ţării noastre. Are aproape 1.300 de supermarketuri şi magazine de proximitate.
Prin vocea unui director din cadrul companiei, acest retailer a precizat că doreşte să comercializeze în continuare, în cea mai mare parte, produse româneşti. „Ne dorim colaboarea cu producătorii locali şi de aceea ei sunt permanent în atenţia noastră. Acest deziderat nu este de dată recentă, exista şi înainte de declanşarea pandemiei, iar acum este încă şi mai puternic deoarece consumatorii vor să susţină economia naţională şi să consume cu precădere produse româneşti„, a declarat Mihaela Domsa, category management & planograms director în cadrul retailerului, preluată de zf.ro.
Peste 90% din furnizorii reţelei de magazine Profi sunt din România, iar atenţia companiei e îndreptată, aşadar, către găsirea de noi parteneri locali mai ales că şi consumatorii caută produse româneşti. Altfel, compania este prezentă cu magazine în peste 500 de localităţi din România. Reţeaua a obţinut anul trecut afaceri de peste 7 mld. lei în 2019, după o creştere de 23%.
Societatea are o concurenţă acerbă pe piaţa de retail din Romania. Vorbim, în primul rând, despre jucătorii mari de afară care au pătruns, de ani buni, şi la noi. Kaufland, Lidl, Carrefour, Auchan, Cora şi Mega Image sunt cei mai mari concurenţi pentru Profi.