De ce este pepenele bun pentru sănătate. Cinci secrete pe care nu le ştiai

De ce este pepenele bun pentru sănătate. Cinci secrete pe care nu le ştiai

Pepenele a revenit în forţă pe tarabe. Chiar dacă preţul/kg nu se situează încă la valoare minimă, pepenii sunt la mare căutare. Fie că vorbim de pepenii de Dăbuleni sau de alt sortiment, ei sunt foarte gustoşi.

Dieta Rina. În 90 de zile ai corpul pe care-l visezi

De ce este bun pepenele?

Nutriţioniştii recomandă acest fruct pentru calităţile sale incontestabile. Este răcoritor, diuretic, potolește setea, este bogat în săruri minerale și foarte sățios. „Pepenele este compus în principal din apă (aproximativ 90%); săruri minerale și vitamine. Conține în principal potasiu, fosfor, calciu, vitamina C și vitamina B3. Prezența fosforului și a calciului face ca pepenele să fie un aliat excelent al oaselor. Totodată beta-carotenul ajută organismul să producă melanină. Pepenele are un conținut scăzut de calorii (100 g de produs furnizează aproximativ 34 de calorii), dar, în același timp, este foarte sățios”, a afirmat un nutriţionist, care a studiat îndelung beneficiile consumului de pepene.

Pepenii de Dăbuleni s-au întors în piețe. La ce prețuri se vând anul acest

Dar iată cinci secrete ale pepenelui. Care sunt, de fapt, beneficiile sale:

1. E recomandat să consumăm pepene la finalul unei mese, pe post de desert. Asta deoarece zaharurile sunt eliberate mai lent și evităm astfel creșterea rapidă a nivelului de glucoză din sânge și insulină

2. Vitaminele conținute de pepene, precum vitamina C, pot facilita absorbția fierului prezent în legume și alte alimente de origine vegetală

3. Pepenele galben este mai recomandat decât cel roșu. Conține:

– 7.7% mai multe proteine/100 g

– 20% mai mult magneziu/100 g

– 28.57% mai mult calciu/100 g

– 2.25X mai multe fibre/100 g

– 44.35% mai puțină fructoză/ 100 g”, adaugă el.

4. Consumul de pepene nu este recomandat noaptea, ci dimineaţa sau la orele amiezii

5. Pepenele conține 90% apă, deci jută foarte mult la hidratare