Anunțul șoc de la Dacia: Ce se întâmplă cu OMOLOGĂRILE! Toți șoferii români trebuie să citească rapid asta!

Anunțul șoc de la Dacia: Ce se întâmplă cu OMOLOGĂRILE! Toți șoferii români trebuie să citească rapid asta!

Veste bună pentru Dacia! Constructorul de automobile de la Mioveni a reușit o creștere ușoară pe o piață tot mai afectată de lentoarea cu care se desfășoară procedura de omologare, potrivit profit.ro.

BOMBĂ MONDENĂ! ‘CARMEN ȘERBAN A MURIT’! TOATĂ ROMÂNIA E ÎN STARE DE ȘOC

Așadar, scrie publicația, constructorii europeni de automobile au reușit să-și omologheze doar 63% din modelele pe care le produc, iar procesul se desfășoară anevoios în continuare, afectând vânzările de mașini noi. Dacia se numără printre mărcile care par că au depășit acest moment, doar Sandero având, în octombrie, scăderi față de anul trecut.

SCANDAL LA MORMÂNTUL LUI RĂZVAN CIOBANU! IULIA ALBU S-A PĂRUIT CU CĂTĂLIN BOTEZATU! FANII ȘI-AU FĂCUT CRUCE (GALERIE FOTO)

În aceste condiții, Sandero și Duster au revenit în clasamentul celor mai vândute mașini din Europa, în luna octombrie, pe o piață încă afectată de procesul anevoios de omologare a modelelor pe standardul WLTP. Industria auto europeană a ajuns la un procent de omologare de 63% din versiunile de motorizare ale tuturor modelelor fabricate.

MOTIV DE DIVORȚ! ANTONIA A FOST PRINSĂ DEZBRĂCATĂ! E LOVITURA MOMENTULUI PENTRU ALEX VELEA! IMAGINI COMPROMIȚĂTOARE (FOTO)

Procesul s-a dovedit mult mai dificil decât anticipaseră producătorii și s-a derulat diferit de la o marcă la alta, în funcție de spațiul de testare diosponibil dar și de numărul total de versiuni. În acest context, Dacia este în creștere cu 1 procent în luna octombrie și se numără printre țările cu creștere și în noiembrie, potrivit primelor date parțiale.

Sursa citată a explicat că evoluția lentă a omologărilor se vede din comparația pe care cei de la Jato o fac cu momentul anterior de analiză, 1 octombrie, cu un avans de numai 6 procente în 5 săptămâni. Mai multe mărci au fost evidențiate cu un ritm mai bun, printre care francezii de la Peugeot și Citreoen, precum și Renault, dar și Hyundai, Lexus, Kia, Suzuki, Land Rover și Jeep. Totuși, analizele Jato arată că scăderea din octombrie, de peste 7 procente, apare și pentru că piața a fost influențată și de criza dieselului, care a determinat mulți clienți să-și amâne decizia de cumpărare.

Tags:
Ultima oră
00:06 - Fost ministru francez al justiției, inculpat pentru corupție și abuz de putere: Rachida Dati e cercetată pentru activitatea sa de avocat al Renault în vremea lui Carlos Ghosn, când era și eurodeputată
00:00 - Medicul Adrian Marinescu, despre a treia doză de vaccin anti-COVID: Să putem lua în calcul noile mutații
23:54 - Premierul Florin Cîțu: “Dacă mai e nevoie ne vom mai vaccina o dată”
23:20 - Valeriu Gheorghiță, despre eșecul campaniei de vaccinare: Cred că vorbim despre o problemă sistemică. Ține de încrederea populației în autorități și de educație
23:04 - Florin Cîțu: PNRR va fi aprobat în septembrie. Primii bani ar putea veni în noiembrie, dar anumite proiecte ar putea începe mai devreme cu resurse de la buget și decontăm din PNRR
23:03 - Premierul Cîţu, despre afirmația ministrului Sportului la adresa Anei Maria Popescu: A fost un comentariu nefericit
22:35 - Valeriu Gheorghiță, despre valul 4 al pandemiei: Cifrele arată bine, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să fim preocupați sau să nu luăm în serios toată această situație
22:26 - Valeriu Gheorghiță: Vorbim de un val 4 în majoritatea țărilor europene. Sunt analizate pe de o parte măsuri de motivare pentru vaccinare, iar pe de altă parte e luat în calcul un pachet de restricții (VIDEO)
22:12 - Valeriu Gheorghiță: „Este o prioritate să creștem numărul persoanelor vaccinate cu prima schemă”
22:00 - Florin Cîțu, despre declarația lui Ludovic Orban privind neatingerea țintei de vaccinare: M-a mâhnit