Hyundai a lansat noul său model din gama medie i40, automobilul fiind disponibil pe piața locală în rețeaua Hyundai Auto România, importatorul oficial al mărcii coreene.
Noul i40, conceput și dezvoltat la centrul din Germania, pare să fie conceput pentru a satisface pretențiile consumatorilor europeni, piață care până acum nu a oferit foarte multe satisfacții Hyundai.
Designul fluid al sedanului de familie amintește de liniile modelului ix35 al companiei și deși este la fel de spectaculos ca SUV-ul noul model are un look atractiv ce îi poate asigura succesul în clasa medie.
Noul i40 va fi disponibil cu o gamă de trei motorizări Euro V: două pe benzină și unul diesel – în două versiuni de putere. Aceste motoare acoperă o gamă de putere de la 115 CP la 177 CP și pot fi cuplate la o transmisie manuală sau automată.
Modelul i40 are o lungime de 4,7 metri şi vrea să se bată în special cu rivalii din Japonia. Principalii concurenţi declaraţi pentru Hyundai i40 sunt Toyota Avensis şi Mazda6.
Ținta companiei este una ambițioasă, Hyundai propunându-și să vândă 60.000 unităţi pe piața din Europa în 2012, dar având în vedere ce au reuşit coreenii să facă cu ix35, cifra ar putea să fie realizabilă.