Facebook, cea mai profitabilă rețea de socializare din lume, a trecut de-a lungul anilor prin tot felul de schimbări. Prezentăm mai jos cele 6 fețe ale rețelei modificate în timp de Mark Zuckerberg:
În 2005 Facebook era doar un site dedicat studenților din cadrul unor universități sau campsuri. Interfața era destul de simplă, cu cele mai importante informații despre utilizatori. În perioada aceea nu exista “News feed”, coloana prin care utilizatorii erau anunțați de evenimente noi, ei fiind nevoiți în schimb să treacă prin profilul fiecăruia pentru a afla noutăți în privința unei persoane.
Din 2006, “News feed” este introdus, iar utilizatorii încep să aibă acces la fotografiile altora, la comentariile lor și primesc sau trimit cereri de prietenii.
Începând cu 2007, persoanele care folosesc rețeaua de socializare primesc un dar, “Facebook Gifts”, prin care prietenii își fac daruri virtuale.
Anul 2008 este marcat de apariția unui status unde cei care au conturi pot posta linkuri, fotografii sau trimite un mesaj.
Din 2009 utilizatorii pot deveni fani ai unei pagini, putând urmării activitatea unei companii, unor vedete, a unui local. Interfața pare mai bine aranjată și mai ușor de urmărit.
2010 nu se diferențiază foarte mult de anul precedent. Singura schimbare adusă rețelei este o bară în partea de sus a paginii cu mai multe fotografii în care apar persoane alături de alți prieteni.
Din 20 septembrie 2011 utilizatorii pot urmări activitățile prietenilor pe toate paginile. Compania a introdus “View As” cu ajutorul căreia cei care au un cont pe Facebook își pot vedea pagina prin “ochii” celorlalți.
Potrivit lui Mark Zuckerberg, în viitorul apropiat Facebook va avea un algoritm care va alege evenimentele esențiale, fotografiile și activitățile unei persoane, care să arate ca un adevărat album.