Dacă nu ai cum să ajungi marţi seară la Opera din Bucureşti să aplauzi ce a avut publicitatea românească mai bun în ultimii 10 ani, o poţi face şi fără papion şi reflectoare, direct la tine acasă. Marţi, 18 octombrie, începând cu orele 20.00, poţi urmări în direct festivitatea de premiere “10 ani de creativitate românească”, pe site-ul www.b1.ro. Transmisiunea este asigurată de Hostway România.
În cadrul galei vor fi anunţaţi câştigătorii fiecărei secţiuni şi categorii de concurs, dar şi premiile pentru cele mai bune lucrări din 2011. În cele şase categorii ale competiţiei au fost înscrise 648 de lucrări, semnate de către 23 de agenţii.
Agenţiile înscrise în concurs sunt: DDB Bucharest, GAV Generic Audiovizual, Gavrila&Asociatii, GMP Advertising , Graffiti BBDO Bucharest, Grey G-2 Romania, Hippos, Leo Burnett Group, Lowe&Partners , Mercury 360 Communications, Next Advertising , Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania , Papaya Advertising , Propaganda, Publicis Romania, Right Media , Rusu+Bortun Brand Growers , Saatchi&Saatchi Romania, Totem Communication, Utopium, Vitrina Advertising , Webstyler.
Toate cele 648 de lucrări înscrise în competiţie vor fi incluse în prima arhivă a publicităţii româneşti, care va fi disponibilă online pe site-ul www.zeceani.ro şi se vor putea viziona şi în cafeneaua Insitute, the cafe’, în perioada 20 octombrie- 01 noiembrie.
„10 ani de creativitate românească” este un eveniment organizat de The Institute şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), în colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO), pentru a marca zece ani de realizări în publicitatea românească.