Aeroportul internațional Henri Coandă din Otopeni trece printr-o nouă etapă de modernizare. Directorul de comunicare al aeroportului, Valetin Iordache, a anunțat că, deocamdată, trei mari companii aeriene oferă pasagerilor posibilitatea de a-și face chek-in-ul prin telefon.
Invitat în emisiunea „B1, viața e frumoasă”, difuzată pe B1 TV, acesta a precizat că Air France, Caelan și British Airways pot trimite boarding-ul prin e-mail sau pe telefonul mobil smartphone, cu care clienții își pot face direct check-in-ul.
În acest sens, „au fost instalate și vor intra în curând în funcțiune ghișeele de check-in self service, acele ghișee electronice din aeroport, unde fiecare client poate să își facă singur check-in-ul în avion, inclusiv să-și aleagă locul în avion și să-și tipărească cartea de îmbarcare”, a declarat Valentin Iordache.
Acesta a mai anunțat că Aeroportul Băneasa a intrat într-o etapă de modernizare, toate zborurile low-cost urmând a se muta pe Aeroportul Otopeni.
„S-a început modernizarea unei părți a terminalului, încât să asigurăm o capacitate de procesare mai mare. Modernizarea va dura câteva luni, până la sfârșitul anului, începutul anului viitor. Aeroportul a fost proiectat pentru 300.000 de pasageri pe an, iar în momentul de față sunt mai mult de 2 milioane, care trec mai mult în perioadele de vârf”, a mai spus Iordache.
De asemenea, în Aeroportul Băneasa urmează să fie modernizată zona unde se desfășoară zborurile interne și unde va fi în curând un al doilea nivel pentru terminalul de sosiri . Până la jumătatea anului viitor, se va finaliza extinderea terminalului de plecări, care înseamnă o dublare de capacitate. Astfel că în loc de 52 de ghișee, vor fi 104 ghișee.