O familie a rămas fără bani după ce i-a venit o factură la curent de un milion de lire sterline: „A fost amuzant la început”

O familie a rămas fără bani după ce i-a venit o factură la curent de un milion de lire sterline: „A fost amuzant la început”
Sursa Foto: Captură Video

O familie s-a trezit fără bani în cont, după ce a fost anunțată că datorează aproape 1 milion de lire sterline furnizorului de energie electrică și că i s-au prelevat din cont 80.000 de lire sterline prin debit direct, notează stiripesurse.ro.

„A fost destul de amuzant la început”, a transmis Richard Baron, care locuiește în Deal, Kent, împreună cu soția și cei doi copii.

Au primit o factură de energie electrică de un milion de lire sterline

Potrivit acestuia, primise un e-mail în care i se comunica faptul că plățile sale de debit direct urmau să ajungă la 80.124 de lire sterline pe lună, totalizând 961.488 de lire sterline pentru întregul an.

„Am presupus că a fost doar o eroare pentru că, evident, nu are nimic de-a face, în niciun caz, cu cât utilizăm noi”, a declarat bărbatul, relatează The Guardian.

Cu toate că factura nu depășea de obicei 150 de lire sterline pe lună, aveau deja un credit de 1.000 de lire sterline, deoarece compania luase plăți mai mari decât consumul familiei, în ciuda faptului că aceasta avea un contor inteligent.

Richard Baron a sunat la EDF și a fost redirecționat către trei departamente diferite înainte ca un angajat să descopere ce s-a întâmplat.

„A spus că pare să fie doar o problemă cu sistemul lor și că o vor remedia”, a spus acesta.

Totuși, câteva zile mai târziu, aplicația încă arăta că bărbatul trebuie să plătească 80.000 de lire sterline, așa că a sunat din nou și a fost asigurat că problema va fi rezolvată, însă lucrurile nu au fost așa.

„Soția mea a primit un mesaj text pe la ora 7 dimineața în care i se spunea că avem fonduri insuficiente în cont, dar nu menționa suma. Când m-am uitat lipseau 76.000 de lire sterline”, a spus Baron.

Acesta a contactat departamentul de fraude al băncii sale, care a reușit să ramburseze banii la câteva ore după ce a fost efectuată plata.

După ce și-a anulat debitul direct din cont, familia a fost trecută la un plan tarifar mai scump de către furnizorul de energie.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
18:33 - Suma uriașă transferată de Bashar al-Assad în Rusia după căderea regimului / Ofițerii din serviciile secrete de la damasc fac dezvăluiri incendiare
18:21 - Ce se va întâmpla, de la 1 ianuarie, odată cu majorarea salariului minim. Casa de Pensii a făcut anunțul: „Începând cu aceeaşi dată …”
18:11 - Ministerul Apărării avertizează asupra unei campanii masive de manipulări și dezinformări care circulă în spațiul public
17:49 - AEP a trimis mai multe probe Parchetului General, care arată banii băgați în campania electorală a lui Călin Georgescu: „Atestă că nu a fost o campanie cu finanțare zero” (VIDEO)
17:44 - Daniel Breaz, despre dosarul care îl vizează pe Horațiu Potra: „Pe mine mă frapează faptul că Georgescu avea nevoie de această pază”
17:08 - Marian Vanghelie, trimis în judecată de procurorii DNA, în dosarul Economat. Fostul primar, acuzat de complicitate la abuz în serviciu. Prejudiciul este de sute de milioane de lei
17:02 - Crimă în Sectorul 5 al Capitalei. Mama agresorului a sunat la 112 pentru a anunța fapta
16:56 - Gheorghe Ialomițianu: „Acest Guvern trăiește din împrumuturi și vă dați seama ce dobânzi plătim” (VIDEO)
16:51 - Bogdan Matei (PSD), despre problemele cauzate de softul Casei de Pensii: Sunt foarte multe probleme și, din păcate, pensionarii au de suferit. Statul român, prin anumite instituții ale sale, nu este pregătit de digitalizare (VIDEO)
16:42 - Amenzi uriașe în urma controalelor ANSVSA din supermarketuri și hipermarketuri. Ce nereguli au găsit inspectorii în magazine