Consumatorii fac economie de hrană sau energie dar nu de dragoste. A crescut numărul abonamentelor pentru Tinder

Consumatorii fac economie de hrană sau energie dar nu de dragoste. A crescut numărul abonamentelor pentru Tinder
Consumatorii fac economie de hrană sau energie dar nu de dragoste. A crescut numărul abonamentelor pentru Tinder, sursă foto: captură YT

Consumatorii cheltuiesc mai puțin pe orice, de la streaming video la cumpărături alimentare, pe măsură ce costul vieții crește, dar se pare că mulți nu sunt încă pregătiți să renunțe la întâlniri, conform BBC.

Vânzările și numărul de clienți Tinder au crescut în ultimele trei luni

Proprietarul Tinder spune că numărul de abonamente plătite la aplicația de dating a crescut cu 7% la nivel global în perioada iulie-septembrie. Dar a avertizat că încetinirea economică globală a început să își facă simțită prezența.

În special, a spus că condițiile economice mai slabe apasă asupra unor mărci precum Plenty of Fish, care se adresează persoanelor cu venituri mai mici, în timp ce oamenii au început să facă mai puține achiziții în aplicații pe platformele sale.

Tinder, care este una dintre cele mai populare aplicații de dating din lume, și-a văzut vânzările și numărul de utilizatori crescând în cele trei luni până în septembrie.

Firma, care oferă o versiune gratuită a serviciului său, a declarat că a fost ajutată de revenirea unei funcții care le permite utilizatorilor să gliseze la dreapta și la stânga de pe desktop.

Luată în ansamblu, Match are aproximativ 100 de milioane de utilizatori activi, din care Tinder reprezintă cea mai mare parte.

Cu toate acestea, deși abonamentele pentru aplicația de dating au crescut, a declarat că utilizatorii Tinder cheltuiesc mai puțin pe funcții punctuale, cum ar fi „Super Like” și „Boosts”, care îți fac profilul mai vizibil.

Se preconizează ca în ultmele trei luni ale anului creșterea veniturilor pentru Tinder să fie stabilă

În general, Match, care spune că sute de milioane de persoane au folosit aplicațiile sale, a declarat că a avut 16,5 milioane de clienți plătitori în cadrul mărcilor sale la nivel mondial în acest trimestru.

Această cifră a crescut de la 16,3 milioane în cele trei luni până în iulie, deși cea mai mare parte a creșterii a venit din afara piețelor sale principale din SUA și Europa, unde cifrele au scăzut ușor.

Acest lucru vine după o perioadă dificilă pentru Tinder, care a fost afectat de o serie de schimbări de management, inclusiv de plecarea directorului său general Renate Nyborg în august, după mai puțin de un an.

Match a declarat că se concentrează pe îmbunătățirea experienței utilizatorilor Tinder pentru femei, după ce aplicația s-a confruntat cu o analiză amănunțită privind interacțiunile abuzive.

Săptămâna trecută, atât Apple, cât și Amazon au avertizat că vânzările lor sunt afectate, deoarece consumatorii își reduc cheltuielile.

Ambele au spus că majorarea costului vieții erodează puterea de cumpărare a consumatorilor. Între timp, acțiunile Meta, proprietarul Facebook, au scăzut cu peste 20% săptămâna trecută, după un set de rezultate negative ale gigantului tehnologic.

Acțiunile Match, care au fost slabe în acest an, au crescut marți cu 16%.

Urmăriți B1TV.ro și pe