Gestul făcut de către Cristiano Ronaldo în timpul primei conferințe de la EURO, când a dat la o parte o sticlă de Cola, pentru a face loc unei sticle de apă, a creat rumoare întreg mapamondul, iar acțiunile companiei americane au scăzut instant.
Acest lucru confirmă că Ronaldo este un puternic extrem de puternic. Asociat cu diverse companii, portughezul asigură la rândul săuo imagine pozitivă respectivelor produse și servicii. Pentru acest lucru, tarifele lui CR7 sunt pe măsură.
Ronaldo face mai mulți bani din reclame decât din salariul de la torinezi, de 31 de milioane de euro pe sezon. Atacantul are contracte de publicitate atât cu branduri foarte cunoscute, dar și mai mici, pentru spoturi TV, billboard-uri, social media și altele.
Starul lui Juventus are cel mai urmărit cont de pe Instagram, cu aproape 300 de milioane de followers, urmat de Ariana Grande, cu 230 de milioane. Selena Gomez este pe 6, cu 220 de milioane, Kim Kardashian pe 7, cu aproape 200 de milioane, iar Leo Messi cu peste 170 de milioane, pe locul 8.
Doar în 2020, Cristiano Ronaldo a încasat 16 milioane de euro doar din reclamele postate pe Instagram. În total, anul trecut, Ronaldo a avut venituri de peste 86 de milioane de euro, înainte de a achita taxele către stat. Potrivit Forbes, golgheterul a devenit primul jucător de fotbal aflat în activitate, care a generat venituri de peste 1 miliard de dolari.
Nike, LiveScore, The Era Body și EMS (Sixpad Homegym) se numără printre brandurile promovate de Ronaldo, de curând, pe pagina sa de Instagram.
De asemenea, CR7 își promovează prin intermediul paginii sale de Instagram propriul brand, care cuprinde produse precum farfumuri, boxeri, ochelari și încălțăminte.
De-a lungul timpului, Ronaldo a mai avut contracte de publicitate cu KFC, Clear și Herbalife.