Danielle Rose Collins (11 WTA, 29 de ani) a învins-o pe Karolina Muchova (113 WTA, 26 de ani) și s-a calificat în turul III de la Australian Open, însă a fost protagonista unui moment hilar spre finalul partidei, când a uitat o regulă specifică turneelor de Grand Slam.
Confruntarea a fost extrem de echilibrată și au împins setul decisiv în tiebreak, iar tenismena din SUA a reușit să ajungă la 7-3 și credea că totul s-a încheiat, așa că a mers spre fileu pentru a da mâna cu adversara, însă a fost informată de arbitru că meciul nu s-a terminat, potrivit Digisport.ro.
Cel mai probabil, Danielle Rose Collins, fost număr 7 mondial, a uitat că în cazul turneelor de Grand Slam tiebreak-ul din decisiv este câștigat de prima tenismenă care ajunge la 10, nu la 7.
„Danielle, 10 puncte. E tiebreak până la 10 puncte”, i-a transmis arbitrul, însă Collins dădea în continuare semne că nu înțelege ce se întâmplă: „Cum? Ce?”. „Se joacă până la 10, Danielle”, i-a repetat arbitrul de scaun.
După câteva momente de uluire, Danielle Collins a înțeles gafa comisă și a zâmbit.
În cele din urmă, sportiva americană a închis tiebreak-ul la 10-6 și și-a asigurat calificarea în turul III de la Australian Open, turneu la care juca finala în 2022. Collins a ajuns în turul III și la ediția din 2019, când s-a oprit în semifinale, dar nu a reușit să câștige competiția niciodată.