Aeroportul din Brașov are datorii de peste 3,6 milioane de lei către ROMATSA, fiind motivul pentru care s-a cerut demiterea directorului Aeroportului Internațional Brașov-Ghimbav, săptămâna trecută.
Dar, doar aeroportul Brașov este facturat de ROMATSA, în timp ce restul aeroporturilor din țară beneficiază gratuit de acest serviciu, conform G4media.
Reprezentanții ROMATSA spun că sunt nevoiți să factureze din cauză faptului că aeroportul nou a dus la cheltuieli suplimentare privind formarea personalului de specialitate sau de creare a noilor module pentru navigarea spațiului aerian al Brașovului.
„Ei au răspuns prin a ne invita la dialog. Eu cred că un răspuns mai bun decât să te invită la ei la birou săptămânal, să avem ședințe de lucru în care să discutăm, eu cred că n-a fost o idee rea. Vorbim doar de ROMATSA, dar nu e vorba doar de ROMATSA. Sunt multe instituții cu care impactează Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav.
Trebuie să fim foarte diplomați, ca în relația cu terții, cu cei cu care intrăm și impactăm și de care avem nevoie, trebuie să avem un comportament civilizat. Depindem de foarte multe instituții cu care impactăm”, a declarat președintele CJ, Șerban Todorică.
Discuțiile au apărut în contextual în care aeroportul Brașov așteaptă documentele pentru a prelungi programul la 16 ore pe zi.
Dar, până la prelungirea acestuia la 24/7 mai este cale lungă, iar cel mai devreme s-ar putea soluționa în primăvara anului 2025.