Dacia, considerată de jurnaliștii britanici un Lidl al mașinilor: Este singura marcă auto economică din Regatul Unit

Dacia, considerată de jurnaliștii britanici un Lidl al mașinilor: Este singura marcă auto economică din Regatul Unit
Foto: auto-bild.ro

Piața auto a Regatului Unit a fost luată la verificat de una dintre cele mai cunsocute reviste din lume, Autocar. Aceasta a vrut să testeze fiecare marcă auto pentru a vedea cât de bine s-a vândut și care sunt așteptările pentru anul acesta.

Ei consideră că Fiat-ul are misiunea grea de a relansa Alfa Romeo după mai mulți ani în care s-a vorbit despre acest lucru. Audi a impresionat cu noul coupe sport TT, în timp ce BMW i3 și i8 sunt considerate ceva mai mult decât niște simple mașini, ele sunt privite ca investiții pentru viitor.

Clienții britanici au cumpărat în 2015 peste 2,6 milioane de mașini, de 32 de ori mai mult decât românii.

Dacia este în prezent singura marcă auto economică din Regatul Unit pe măsură ce foştii săi competitori au urcat în gamă. Dacia poate fi un Lidl al maşinilor, faţă de Waitrose Essentials care este Skoda”, conform specialiştilor de la Autocar.

Skoda este considerată cea mai ieftină mașină a grupului Volkswagen.

Dacia are o cotă în Marea Britanie de 0,99% la finalul lui 2015 comparativ cu 0,97 în 2014, depășind mărci cum ar fi Mitsubishi, dar fiind cu peste 5.000 de unități în spate de Suzuki.

 

Urmăriți B1TV.ro și pe