Fostele restaurante ale McDonald’s Corporation se redeschid duminică în Rusia, de Ziua Naţională a Rusiei, cu nume şi patron noi, la mai bine de trei decenii după ce lanţul occidental de fast-food extrem de popular a ajuns în Rusia, relatează Reuters.
Relansarea se va desfășura odată cu sărbătoarea națională care celebrează independența țării, în locația emblematică din Piaţa Puşkin din Moscova, unde McDonald’s a fost deschis pentru prima dată în ianuarie 1990.
Întrebat dacă compania a selectat un nou logo, purtătorul de cuvânt a spus: „Da, am confirmat-o”. Serviciul de presă nu a oferit o descriere detaliată a noii mărci.
Potrivit reprezentantului companiei, marca comercială va înfățișa principalele simboluri ale fostului gigant fast-food: două bețișoare de cartofi galbeni prăjiți și un burger galben portocaliu.
„Fondul verde al logo-ului simbolizează calitatea produselor și serviciilor cu care sunt obișnuiți oaspeții noștri. Logo-ul va fi folosit în campania publicitară pe care o lansăm astăzi”, a spus purtătorul de cuvânt, adăugând că numele noului lanț are nu a fost încă aprobat.
Anterior, pe 14 martie, la scurt timp după începerea operațiunii militare speciale a Rusiei în Ucraina, McDonald’s a suspendat operațiunile tuturor celor 850 de restaurante din Rusia. S-a retras definitiv de pe piața serviciilor de acolo pe 16 mai.
Prin medierea Ministerului Industriei și Comerțului, corporația și-a vândut afacerea licențiatului său Alexander Govor, scrie TASS.
Lanțul nou va funcționa sub o nouă marcă și cu meniul schimbat. Angajații urmează să-și păstreze locurile de muncă „în condiții echivalente” timp de cel puțin doi ani