Asteroidul uriaş care se apropie de Pământ! Evenimentul va avea loc pe 21 martie

Experţii de la NASA avertizează că un asteroid uriaş se apropie de Pământ. Din fericire, roca masivă nu va lovi planeta noastră, dar apropierea cu care va circula pe lângă Terra este îngrijorătoare.

De ce e periculos acest asteroid?

Evenimentul va avea loc în data de 21 martie. Asteroidul numit 231937 (2001 FO32) este considerat „potențial periculos” pentru că traiectoria sa viitoare l-ar putea aduce din ce în ce mai aproape de Pământ. De asemenea, este foarte mare, având aproximativ 1,7 km în diametru.

NASA monitorizează comportamentul asteroidului

Agenţia Spaţială Americană şi-a mobilizat cei mai buni oameni de ştiinţă care să observe activitatea acestui asteroid uriaş. Roca de care vorbim a fost descoperită în martie 2001, iar de atunci este monitorizată cu atenție de NASA și US Air Force, fiind considerat un potențial pericol. Totuşi, despre o ameninţare cu adevărat reală putem vorbi abia în anul 2185, când un asteroid are un risc de impact de 0.2%.

20:51 - Ciprian Pandea (PNL Călărași), despre șeful interimar al Gărzii de Mediu: Alexandru Lucian Vasile era adjunctul lui Octavian Berceanu, cu care a colaborat foarte bine, și este un om cu studii în domeniu