Gest revoltător al unei companii aeriene. Pasagerii au fost puși să facă chetă pentru a cumpăra piesa defectă din cauza căreia nu puteau decola

Gest revoltător al unei companii aeriene. Pasagerii au fost puși să facă chetă pentru a cumpăra piesa defectă din cauza căreia nu puteau decola

După o așteptare de zece ore pentru a decola, un angajat al companiei aeriene naționale poloneze LOT a cerut pasagerilor zborului Beijing-Varşovia să strângă bani pentru a cumpăra piesa care se stricase, și anume o pompă hidraulică.

Fiindcă se săturaseră să tot aștepte ca avionul să decoleze, patru dintre cei aflați la bord au acceptat să ofere bani, potrivit publicațieiOuest-France, citată deAgerpres.

„Într-un final, suma necesară a fost colectată, dar banii au fost returnaţi celor patru pasageri la sosirea avionului la Varşovia”, a declarat unul dintre călătorii pentru postul de televiziune polonez TVN24.

Drept recompensă, cei patru binevoitori au primit bilete gratuite, dar nu s-a menționat pentru câte zboruri.

Firma LOT a ținut să se distanțeze de acest comportament al angajatului său, pe care îl califică drept o „greşeala gravă”.

Totuși, angajatul cu pricina a ținut să evidențieze faptul că cele zece ore de așteptare ar fi fost mult mai multe dacă nu ar fi luat atitudine și nu ar fi cerut bani pasagerilor.