Colaborarea cu o agenție SEO de top, ceea ce presupune implementarea unui pachet de servicii diverse și strategice privind optimizarea site-urilor aferente business-urilor digitalizate, reprezintă, dintre multele posibilități de promovare online, cea mai eficientă și avantajoasă tehnică de e-marketing la ora actuală.
Această confirmare vine, direct sau indirect, atât din partea specialiștilor în domeniu, cât și din partea antreprenorilor digitalizați care dețin, de pildă, un magazin online (destinat comerțului electronic). Prin colaborarea cu o agentie SEO – iAgency, spre exemplu, aceasta fiind recomandarea de top a industriei, în prezent –, site-urile destinate afacerilor desfășurate parțial sau exclusiv în mediul online ajung să devină mai vizibile pe Internet.
Odată cu această vizibilitate în Google (cel mai utilizat și relevant motor de căutare în rândul internauților de pretudindeni), specifică brand awareness-ului digital, brandurile beneficiare de optimizare SEO (Search Engine Optimization) ajung să ocupe poziții fruntașe în topul SERPs (Search Engine Results Pages – paginile cu rezultate de căutare) și, astfel, devin mult mai accesate de către utilizatorii de Internet, potențiali clienți.
Acest lucru conduce, cu alte cuvinte, la creșterea traficului organic și, implicit, la creșterea ratei de conversie. O astfel de situație, în termeni specifici pentru o agenție SEO și activitatea sa, se traduce prin majorarea numărului de tranzacții electronice survenite în urma accesărilor (vizitelor) respective, provenite din partea utilizatorilor interesați de oferta comercială în cauză (căutată, gasită și accesată utilizând motorul Google) – ceea ce înseamnă, deci, creșterea veniturilor pentru brandul astfel identificat de către utilizator. Sau, altfel spus: creșterea veniturilor = creșterea profitului.
Așadar, colaborarea cu o agenție SEO, reprezentând o tehnică de marketing digital menită să aducă numai avantaje business-urilor digitalizate, se va fructifica prin următoarele (dar nu singurele!) beneficii:
Spre deosebire de traficul direct, cel organic te ajută să te poziționezi în topul SERPs și să devii relevant pentru un timp îndelungat. Acest detaliu va conduce la îmbunătățirea vizibilității afacerii tale pe Internet și, implicit, a câștigului financiar pe termen lung.
Conținutul organic conceput de copywriterii dintr-o agenție SEO și afișat de Google va acorda site-ului tău mai multe șanse de a fi accesat de către utilizatori cu adevărat interesați de oferta ta.
Implicit, șansa ta de a obține conversii (transformarea potențialilor clienți în cumpărători) va crește și ea, în timp.
Astfel, vei preveni și vei evita problemele de ordin tehnic, mai puțin vizibile, pe care le-ar putea întâmpina pagina ta fără ca tu să realizezi măcar eventualele inconveniente!
Punând utilizatorul pe primul loc, web designerii / developerii recomandați de o agenție cu experiență vor avea grijă ca utilizatorii să aibă o experiență cât mai plăcută a navigării, fiind atenți la toate detaliile ce țin de UX (User Experience).
Prin raportare la analiza competiției – pe care specialiștii SEO o vor efectua premergător și apoi periodic –, vei avea parte de consultanță recurentă privind dezvoltarea afacerii tale pe Internet.
Mai multe detalii despre avantajele aduse de o agenție specializată în Search Engine Optimization poți obține contactând specialiștii din cadrul iAgency.ro.