Ce funcție nouă aduce Instagram platformei de socializare

Ce funcție nouă aduce Instagram platformei de socializare
Mark Zuckerberg anunță că utilizatorii vor putea să își folosească NFT-urile în rețeaua Instagram. Sursa Foto: Hepta/Zuma Press / Rafael Henrique

Utilizatorii Instagram cu conturi publice pot eticheta produse în postările lor. Opțiunea a fost până acum limitată la branduri și unii creatori, iar noua funcția este deocamdată valabilă doar în Statele Unite ale Americii.

Ce oferă noua funcție de la Instagram

Instagram a susținut anterior că ideea din spatele funcției este de a ajuta oamenii să „susțină afacerile mici preferate”.  Instagram a testat magazine afiliate, iar Meta vrea să facă mai mult în acest sens, pentru a ajuta influencerii mai puțin cunoscuți să-și câștige existența prin aplicațiile sale.

Etichetarea produselor nu se va opri la postările din feed, motiv pentru care Instagram transmite că lucrează la implementarea unei funcții similare pentru Stories. Rămâne de văzut când va fi valabilă această funcție și în restul țărilor.

Instagram implementează o nouă funcție

Instagram a introdus recent o altă funcție interesantă și anume aprecierile private ca o modalitate suplimentară de a te lăsa să interacționezi cu alți utilizatori în rubrica de story.

Se pare că, mai nou, companiei i-au venit idei noi. Mai exact, ar putea adăuga un alt mod de răspuns la clipurile și imaginile publicate de persoanele din online, la rubrica story.

Potrivit dezvoltatorului Alessandro Paluzzi, care este cunoscut pentru aplicațiile de inginerie inversă, aplicația se chinuie să implementeze un nou sistem pentru a le permite oamenilor să trimită mesaje vocale ca răspuns la story-urile prietenilor de pe Instagram.

Urmăriți B1TV.ro și pe